HMETRO : Tak pulang sejak Isnin [Khamis | 22/9/2011]

SUNGAI PETANI: “Sebelum keluar rumah petang Isnin lalu, arwah (Mohd Nasir) ada memberitahu ibunya, Rohani Hassan, 50-an, mahu menghantar coklat yang dibeli di Pulau Langkawi kepada rakannya di Sungai Petani.

“Tetapi, ibunya pelik apabila gagal menghubunginya kira-kira jam 7 malam (Isnin) biarpun mencuba berulang kali,” kata seorang saudara lelaki kepada Mohd Nasir Isahak, 35, yang ditemui mati di dalam bilik di sebuah hotel di Sungai Petani, di sini, kelmarin.
Mayat Mohd Nasir yang juga seorang kontraktor kelapa sawit ditemui di atas katil dengan kaki dan tangannya diikat serta berlumuran darah akibat cedera di kepala oleh kakitangan hotel yang mahu mengemas bilik kira-kira jam 1.30 tengah hari.


Arwah sebelum ini adalah pembantu khas kepada bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bertam, Kepala Batas, Datuk Helmi Rashid, selama tiga penggal.

Menurut saudaranya yang enggan dikenali, ibu arwah cuba menghubunginya untuk memberitahu supaya mengambil anak mangsa, namun gagal menyebabkan wanita berkenaan berasa bimbang dengan keselamatannya.

Sumber
Hmetro

i-Prepaid 2u <Menjana pendapatan pasif dengan prepaid, agen i-Prepaid 1 Malaysia diperlukan>

By Admin with No comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • Popular
  • Categories
  • Archives