MHI! : Lepas catat rekod dunia, topi telur kena curi [Ahad | 25/9/2011]

Greg da Silva menderita penyakit jantung ketika di Bandar Halle berlaku sesuatu yang tanpa dia duga. Topi dengan puluhan biji telur milik Encik Da Silva dicuri seseorang. Ini menyebabkan dia koma seketika kerana tapi itu ialah topi yang telah membuatkan Encik Da Silva berjaya mencatat rekod dunia iaitu topi telur terbesar di dunia tahun 2011. Kesiannya.


"Saya mesti mencarinya semula kerana ia sangat bermakna kepada diri saya. Malah topi itu mengandungi segala penat lelah saya selama ini. Saya tahu penduduk di Jerman jujur belaka. Saya harap ada pihak yang akan sudi pulangkan semula kepada topi tersebut," kata Encik Da Silva. Beliau baru sahaja mencatat rekod dunia dalam kategori iaitu 'Biggest Egg Hat in the World' untuk tahun 2011, namun semuanya musnah tatkala mendapati topi telurnya telah dicuri. Walaupun kecewa, namun syabas kepada Encik Da Silva sebab dah berjaya catat rekod dunia.

Sumber
Dunia Edy

i-Prepaid 2u <Menjana pendapatan pasif dengan prepaid, agen i-Prepaid 1 Malaysia diperlukan>

By Admin with No comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • Popular
  • Categories
  • Archives